Reklamlar

22 Nisan 2011 Cuma

Robert Kubica Taburcu Oluyor!


















İtalya'da katıldığı Andorra Rallisi'nde çok ağır bir kaza geçirerek pistlerden uzak kalan Robert Kubica, 10 gün içerisinde hastaneden taburcu oluyor.

Formula 1'e Robert Kubica'dan iyi haber. İtalya'da katıldığı Andorra Rallisi'nde çok ağır bir kaza geçirerek pistlerden uzak kalan Polonyalı pilot, 10 gün içerisinde hastaneden taburcu oluyor.

Kendisini çok daha iyi hissettiğini belirten Kubica, "Elimi eskisi kadar iyi kullanamiyorum. Ancak bu normal bir durum. Çümkü kaslarım çok güçsüzleşti. Her geçen gün daha iyiye gidiyorum. Bu sıkıntılı günlerimde beni seven insanların gösterdiği ilgi beni çok mutlu etti. Bu kadar destekçim olduğunu bilmiyordum" şeklinde konuştu.

Renault pilotu, gelecek sezon tekrar yarışmanın hayalini kurduğunu sözlerine ekledi.