Reklamlar

21 Mayıs 2015 Perşembe

Rosberg: "Hamilton'un Kalmasından Mutluyum"

Alman pilot Nico Rosberg, Hamilton'un 3 yıl daha Mercedes'te kalacağı için mutlu olduğunu söyledi.



Rosberg: "Lewis'i tebrik ettim. Yeni bir anlaşma imzalamak heyecan verici bir şey. Mücadele çok iyi ve bunun için burdayız. Şu an ilişkimizde sıkıntı yok ve birbirimizi zorluyoruz."

"Onun Mercedes'ten ayrılmasını beklemiyordum çünkü şu anda Mercedes'ten daha iyi bir takım yok. Burası F1'in en iyi takımı ve hep de böyle olacak."

"Harika işler çıkarıyoruz. Fabirkada müthiş bir çalışma var. Harika insalarla çalışıyoruz. "

"Ben kendi anlaşmamdan oldukça mutluyum. Ne yazıldığını görmedim. Sizin yazdıklarınızı da aşağı yukarı biliyorum."

"Lewis iel yarışmak gerçekten keyif verici. Harika bir sürücü o. Onunla mücadele edip onu yenmeye çalışmak oldukça güzel.." ded.