Reklamlar

28 Ocak 2011 Cuma

Massa Şampiyonluğu Düşünüyor



















Felipe Massa, geçen sene takım arkadaşı Alonso'nun gölgesinde kalmasına rağmen 2011'de şampiyonluk şansı olduğuna inanıyor.

Massa, 2008'de son yarışın son turuna kadar şampiyonluk potasındaydı ama sonunda Lewis Hamilton'a kaybetmişti.

2009 senesinde ise Macaristan'daki kazası nedeniyle yarım sezonu kaçırmıştı ve geçen sene Alonso'nun şampiyonluk mücadelesine yardımcı olmak zorunda kalmıştı.

Ama 29 yaşındaki pilot, Formula 1 kariyeri için önünde uzun bir zaman olduğunu belirtti.

Massa: "Çok yaşlı değilim. Beni bekleyen seneler var"

"Bizim için çok önemli. Çok motive ve heyecanlı durumdayım. İlk yarışa kadar aracın gelişimini takip ettim ve dolayısıyla bu yeni seneye başlamak istiyorum"

"Mümkün olduğunca kısa sürede öğrenilip anlaşılması gereken birçok şey var; yeni kurallar dikkate alınmalı. Bir neden de bu zaten. Bu sene testlere başlayacağımız için mutluyum Umarım yeni araç mümkün olduğunca çabuk bir şekilde canlanıp büyüyecek"

Massa ayrıca erken tanıtım yapmalarına rağmen takımın, sezonun başından itibaren yarışlar kazanabilecek araç üretme adına zamanının olduğunu belirtti.

Massa: "Geçen sene sonundan bu yana çok zaman vardı. Ama zaman çabuk geçer. Bir araç üzerinde çalışmak, kolay bir iş değil."

"Çalışma gücümüzle, ilk yarıştan itibaren rekabetçi bir araca sahip olacağımızı düşünüyorum"