Reklamlar

16 Nisan 2011 Cumartesi

Hamilton: "Yarış Hiç Kolay Olmayacak"

















Lewis Hamilton, sıralamanın son seansında lastiğini koruyarak yarış için avantaj elde etmek istediklerini söyledi.

McLaren pilotu, geçen hafta sonu Malezya'daki yarışta yaşadığı lastik sorunu nedeniyle bu sefer sadece tek bir tur attı ve takım arkadaşı Button'un arkasında kaldı.

Hamilton: "Çok güçlü bir (lastik) durumumuz var: Sıralamada kullandığım opsiyon lastiği, yeni set opsiyon, yeni set ana lastik ve ayrıca az kullanılmış bir opsiyon daha. Yarış için şansımız arttırmak istedim. Çünkü önemli olan o"

"Strateji uzmanlar, oldukça basit olduğunu söylüyor ama yarış hiç bir zaman kolay olmaz. Kalkış yaparsınız, bütün pitstoplarınızı gerçekleştirirsiniz ve lastiklerinize bakarsınız. Yarın işler yine aldatıcı olacak. Ama kendimi sağlam bir yere yerleştirdim. Yarışta iyi bir fırsata sahip olacağım bir konumda olduğumu hissediyorum. Son yarışta en iyi şartlarda değildim"

Vettel'in büyük farkla ilk sırayı almasına rağmen Hamilton, McLaren'in gelişiminden tatmin olduğunu söyledi.

Hamilton: "Yakalamak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz. Kış testlerinde olduğumuz yeri göz önüne aldığımızda, ilk iki yarışta ikinci ve üçüncü sırada olmak cesaret verici."

"2009'dan bu yana (Red Bull'un) fazlasıyla hızlı bir araca sahip olduğu ortada. Takım ve Sebastian harika bir iş çıkarıyor. Biz de aradaki farkı kapatmak için zorluyoruz. Bu mümkün. Ama şu anki yerlerine gelmek birkaç yarış alır. Eminim ileri yönde çok adım atacaklar."

"Takip etmeye devam ediyoruz ve umarım gelişim oranımız en azından onlarınki kadar veya daha fazla iyi olur"