Reklamlar

28 Nisan 2011 Perşembe

Massa ile Soru & Cevap


















Ferrari'nin Brezilyalı pilotu Felipe Massa ile çok özel bir röportaj

Bir Formula 1 pilotu olmanın neye benzediğini üç kelimeyle anlatır mısın?

Adrenalin, zevk ve tutku.

İşinin en güzel yanı ne ?

F1 aracını sürmek, özellikle zamana ya da birilerine karşı yarışırken ve bunun karşılığını aldığınızda bu daha da inanılmaz oluyor.

Sporda en utandırıcı (can sıkıcı) anın hangisi ?

2008’in son yarışı olan Brezilya’da az kalsın şampiyon oluyordum. İşler son anda aniden değişti. Bu yüzden biraz utandırıcıydı . Aslında buna gerçekten utandırıcı denilemez; çünkü bu sadece bir spor ve bir yarıştı.

Formula 1’de en kötü giyinen pilot kimdir ?

Ralf Schumacher.

Ayrton Senna mı yoksa Alain Prost mu ?

Hiç şüphesiz Senna.

Spa mı Monaco mu?

Spa.

Eğer bir F1 pilotu olmasaydın ne olurdun ?

Sanırım bir şekilde yarış araçları ya da arabalarla ilgili bir işle uğraşırdım. Zaten bunu her zaman sevmişimdir. Futbolu da çok seviyorum, bir futbolcu olsaydım mutlu olurdum; fakat futbolda çok yetenekli olmadığımdan bu imkansız. Futbol oynayabilirim ama bir profesyonel gibi değil.

Tüm zamanların en büyük sporcusu kimdir ?

Pele.

Ev hariç sahip olduğun en pahalı şey nedir ?

Bir tane uçak. Aslında küçük bir tane uçak.

Giyeceklerde favorin nedir ?

Dolce & Gabbana.

Araç kullanırken dinlediğin favori müziğin hangisi ?

Her türlü müzik dinlerim. Şu anda da The Killer’ı dinliyorum.

Ölü ya da diri hangi ünlü insanla akşam yemeği yemek isterdin ve neden ?

George W. Bush ile akşam yemeğinde, anlatacağı gerçekleri (hikayeleri) öğrenmek ilginç olurdu. Çok fazla anlatacak şeyi olmalı. Bir Bush hayranı olduğumu söylemiyorum, sadece anlatacağı şeyleri dinlemek ilginç olurdu.

Kendin hakkında çoğu F1 taraftarlarının bilmediği bir şey söyler misin ?

Çok düzensiz biriyim öyle ki odam her zaman darmadağındır. Valizimi eşim hazırlar, eğer valizimi ben kendim hazırlamış olsaydım bu da karma karışık olurdu.

Steve McQueen mi Paul Newman mı?

Paul Newman.

Boxer mı slip (külot) mi?

Boxer.

Angelina Jolie mi Keira Knightley mi ?

Angelina Jolie.

James Bond mu Austin Powers mı ?

James Bond.