Reklamlar

10 Nisan 2011 Pazar

Alonso: "Cezayı Önemsemiyorum"


















Malezya Grand Prix'inde Lewis Hamilton'a arkadan çarptığı için 20 saniye ceza alan Fernando Alonso cezayı önemsemediğini söyledi.

3.lük için Hamilton'ı kovalayan Alonso, Hamilton'nın sağ tarafına geçmek isterken hızını ayarlayamayıp McLaren'nın sağ arka lastiğine çarpmış ve ön kanadını kırmıştı.

Bu çarpışma nedeniyle 20 saniye cezaya çarptırılan Alonso, 'Pozisyonum değişmedi, o yüzden ceza hiç önemli değil. Zaten 6. bitirmiştim ve hala 6.yım. Bu sadece bir yarış kazasıydı. Geçmeye çalışırken temas ettik ve maalesef ön kanadımı kırdığım için pite girmek zorunda kaldım. Muhtemel bir podyumdan oldum.' ifadelerini kullandı.

'Yarışlarda böyle şeyler olur. Yarışırken temas ettik sadece.'

'Yarışın ardından hakemler tarafından çağrıldık ve ifademiz alındı. Alınan kararda bir etkimiz olmadı ve ceza hakkında yorum yapmak istemiyorum. Biz sadece yarışmaya çalışıyoruz, yarışlardan keyif almaya çalışıyoruz ve umarım gelecek sefere ikimiz de sorunsuz bir şekilde finişe ulaşırız.'