Reklamlar

10 Nisan 2011 Pazar

Hamilton: "Ceza Almayı Bekliyordum"





















Malezya Grand Prix'inden sonra 20 saniye cezası alan Lewis Hamilton böyle bir cezayı beklediğini söyledi.

Yarışta 3.lüğünü Fernando Alonso'ya karşı korurken start düzlüğünde iki kez çizgisini değiştiren Hamilton 20 saniye ceza almış ve 7. bitirdiği yarışta 8. olmuştu.

Hamilton konu ile ilgili, 'Ceza alacağımı biliyordum. Hiç şaşırmadım. Ben her zaman kendimi olabilecek en kötü olaya hazırlarım. Bu ceza ile sadece bir sıra kaybettim, bu yüzden çok fazla üzüldüğümü söyleyemem.' dedi.

'Yarışmak için buradayım. Cezanın doğruluğu hakkında yorum yapmak istemiyorum.'

Hamilton yaptığı hareketin tehlikeli olmadığına inanıyor.

'Kendi açımdan baktığımda çizgiyi iki kez değiştirmek tehlikeli gelmiyor. Fakat kurallar böyle. 20 saniye bu kural ihlali için büyük bir ceza değil. Fernando da 20 saniye ceza aldı, fakat bu ona hiç etki etmedi, her neyse sonuçta burada yarışmak için varız.'