Reklamlar

16 Nisan 2011 Cumartesi

Petrov Hayal Kırıklığı Yaşıyor















Vitaly Petrov, sıralamanın ikinci seansında yaşadığı sorun nedeniyle son seansta daha yükseklerde yer alma şansını yitirdiğini söyledi.

us pilot, S2'de sorun yaşamadan hemen önce 4. en hızlı tur derecesini elde etti. Artık günü o noktada biten Rus pilot, son seansa katılmadı ve yarınki yarışa 10. sıradan başlayacak.

BBC'ye konuşan Petrov: "Bilmiyorum, 2 veya 3. virajdan sonra araçta işler ters gitmeye başladı."

"Tam gaz yapmaya çalıştım ama araç çalışmıyordu. Vites değiştirmeyi denedim; bu da işe yaramadı. Neler olduğunuz kontrol etmemiz gerek."

"Ama dürüst olmak gerekirse çok ama çok büyük bir hayal kırıklığı yaşıyorum. Çünkü ayarlarda büyük bir adım attık. Düne göre çok gelişmiştik. Çünkü aracı kullanması gerçekten hoştu. S3'te neler yaşanacağını görmek ilginç olacaktı."