Reklamlar

15 Nisan 2011 Cuma

Rosberg Daha Güçlü Bir Hafta Sonu Bekliyor



















Nico Rosberg, Cuma günü antrenmanlarda ilerleme kaydetmelerinin ardından Çin'de daha güçlü bir hafta sonu geçirme konusunda umutlu.

Rosberg: "Bugün ileri yönde ufak bir adım attık, özellikle bu sabah: Malezya'ya kıyasla araçla ilgili bazı olumlu şeyler öğrendik."

"Denge bugün oldukça iyiydi. Bu pistte sürmekten gerçekten keyif aldım. Şu anda nerede olduğumuzu gerçekten bilmiyoruz ve elbette herkesin ne yaptığını da. Ama bugünkü çalışmalar, yarın için performansımızın gelişeceği konusunda umut verdi."

Takım arkadaşı Michael Schumacher de umutlu ve farklı yaklaşımlarının karşılığını gördüğünü belirtti.

Schumacher: "Şangay pistine ilk çıkışımızda burada iyi bir iş günü geçirdik. bu hafta sonu çalışma anlayışımızı değiştirdik ve karşılığını aldığımızı düşünüyorum"

"Temelde yüksek yakıt yükü ile çalışmaya yoğunlaştık ve görünen o ki hafif yakıtla başlamaya göre ayarları daha iyi bulduk. Uzun sürüşler bana göre iyiydi, ilk iki yarışta göre açıkça geliştik"

"Daha da gelişim için alanlar var. Bu yüzden sıralamalarda neler elde edebileceğimizi anlamayı dört gözle bekliyorum"