Reklamlar

16 Nisan 2011 Cumartesi

Vettel'in Günlüğü - 16 Nisan


















Sebastian Vettel'in Çin GP Sıralama turları sonrası yazdığı yazı

Merhaba !

Pol pozisyonu günü sonlandırmak için doğru yoldur.Ben pol pozisyonunu aldığımız için çok mutluyum.

Dünün zaten bugün için iyi bir alamet olduğunu söyleyebilirsiniz.Çünkü dün hiçbir problem yaşamadık ve tur atarken kendimi aracın içinde çok rahat hissettim.

Lewis [Hamilton, McLaren] ve Jenson [Button, McLaren] bugün çok iyiydiler ama Mercedes [Nico Rosberg 4. oldu] oldukça iyiydi.Bugün bazı takımlar süprizde yapabilirdi, bu çok normal.Bu arabadaki parçalar ve eklentilerle ilgili birşey.Bazı parçalar araba için mükemmeldir ve bazıları değildir ki bu sonuçta hepimiz için geçerlidir.

Ben şimdi sadece yarın herşeyin güzel olacağını umuyorum.Biz başlangıç noktasında olmaktan mutluyuz ama aynı zamanda biliyoruz ki Şanghay'da herşey çok hızlı değişebilir.Tamamen odaklanmalıyız.



Mark Webber KERSle ilgili problem yaşadı.Bu benim için şuanda tehlikeli değil ama bende bu tarz bir sorun yaşayabilirim.Biz sürekli sistemi mükemmel yapmak için çalıştık ama bir seferde ancak bir adım atabilirsiniz.Biz Melborne'da KERS'i hiç kullanmadık ve Malezya'da da yarış sırasında birkaç kez devre dışı bıraktık.Bu hafta sonu KERS'le bir sorunumuz olmaması gelecek içinde güzel birsey.



Bazılarınızın elemede arabayı pite getirdikten sonra neden arabada kaldığımı sorduğunuzu gördüm.Çünkü her zaman arabalarda ağırlık olabilir.FIA bunu kontrol etmek istiyor.Onlar bize işaret edene kadar arabanın içinde kalmamız gerekiyor.Sanırım ben ilk işareti kaçırdım ve oturup kalmaya karar verdim - sadece emin olmak için.



Yarın için parmaklarınız çapraz olsun!

İyi dileklerimle !

Sebastian.


Kaynak: Sebastian Vettel | Turkey