Reklamlar

21 Mayıs 2011 Cumartesi

Webber: "Bugün Benim Günüm"

















Yarınki mücadeleye pole pozisyonundan başlayacak olan Mark Webber, İspanya Grand Prix'de ikinci zaferini elde etmeyi hedefliyor.

Takım arkadaşının pole pozisyonunu serisini sona erdiren Avustralyalı pilot, "Bu akşam rahat bir uyku çekip rahatlayacağım. Yarın zafer kazanmak için mücadele etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum" dedi.

Geçtiğimiz yıl Barselona'da podyumun tepesine çıkan Webber, "Yarın son viraja da bu pozisyonda girersem mutlu olacağım" ifadelerini kullandı.

Sıralamalardan önce, pole pozisyonunun kendisi ile Vettel arasında geçmesini beklediğini söyleyen Webber, "İyi bir senas oldu. Rakiplerimize göre arada bir fark olduğu sıralamalarda öncesinde de gayet açıktı. O yüzden önde mücadelenin Seb'le benim aramda geçeceği belliydi" dedi.

Webber, "Güzel bir tur odu, Seb'le iyi bir mücadeleydi. Bugün benim günüm" yorumunda bulundu.

Pirelli lastiklerini daha iyi anlamasının, Vettel'le arasındaki farkın kapanması manasına geldiğini söyleyen Webber, "Lastikleri daha iyi anlıyorum. Pirelliler herkes için yeni ve bunlardan en iyi şekilde yararlanmakta bize bağlı" dedi.