Reklamlar

21 Mayıs 2011 Cumartesi

Vettel: "Büyük Bir Hayal Kırıklığı Yok"


















Sebastian Vettel, pole pozisyonunu elde edememekten dolayı büyük bir hayal kırıklığı duymadığını belirtti.

Sezonun ilk dört yarışına pole pozisyonundan başlayan Vettel, bugün kendisinden 0.2 saniye daha hızlı olan takım arkadaşı Mark Webber'in gerisinde kaldı.

Vettel, "Büyükbir hayal kırıklığından bahsededemeyiz. Sonuçta ileriye dönük bir gelişim kaydettik. Barselona, genel olarak birçok parça ile ile geldiğimiz bir yer" dedi.

Alman pilot, "İlk seansta hemen bir sürüş ritmi bulamadım, fakat sert lastiklerle belli bir ritim yakaladım. İkinci seansta ise yumuşak lastiklerle daha iyiydi. Son bölümde ise çok fazla zaman kaybettim, turumdan memnun kalmadım" diye konuştu.

Vettel, "Bazı problemlerimiz oldu. Mark bugün daha iyi iş çıkardı. Yarın uzun bir yarış bizi bekliyor. İlk üçte ve Jenson'da olduğu gibi biz de bir set lastik tasarruf ettik. Yarın neler yapabileceğimizi göreceğiz" dedi.

İkinci ve üçüncü seansta KERS kullanmayan Vettel, bunun pole pozisyonunu elde edememesine etkisinin olmadığını da ifade etti.

Webber'in pole pozisyonunu hak ettiğini söyleyen Vettel, sistemdeki arızanın yarıştan önce çözüleceğine inandığını kaydetti.