Reklamlar

13 Nisan 2011 Çarşamba

Alonso: "Vettel Şu Anda Ulaşılamaz Seviyede"

















Fernando Alonso, son şampiyon ve ilk 2 yarışın galibi Sebastian Vettel'in şu an için ulaşılamaz seviyede olduğunu söyledi.

Red Bull sürücüsü, sezona mükemmel bir başlangıç yaptı ve ilk 2 yarışa pol pozisyonundan başlayarak galibiyete ulaştı. Alonso ise ilk yarışta 4., Malezya'da ise 6. oldu.

Alonso "Avustralya ve Malezya'da gördüğümüz gibi yarış performansımız sıralama performansımıza göre daha iyi."

"Sepang'da hem Felipe hem de ben podyuma çıkabilecek performansa sahiptik. Yapabileceğimizin hepsinin bu olduğunu düşünmüyoruz ancak yarış performansımız önemli bir işaretti."

"Açıkçası her zaman galibiyet mücadelesi vermek isterim ancak şu anda bir araç, Vettel'in Red Bull'u ulaşılamaz durumda." dedi.

Alonso, Malezya'da podyumu kaçırdığı için hayal kırıklığı yaşadığını söyledi.

Alonso "Malezya'da podyuma çıkamadığım için hayal kırıklığı yaşadım çünkü bunu başarabilirdim ve harika bir sonuç oldu. Bu aynı zamanda çok iyi moral olurdu."

"Ne yazık ki işler istediğimiz gibi ilerlemedi ve hareketli arka kanattaki sorunun bedelini ağır ödedik."

"Son günlerde birlikte olduğum mühendislerin sorunu bulduklarını ve çözdüklerini biliyorum. Eğer sistem çalışıyor olsaydı rahat bir şekilde Hamilton'u geçebilirdim. Ancak bunun yerine tekerlek tekerleğe mücadeleye girdik ve risk aldık."

"Olanlar yarışların bir parçasıydı ve bunu kabul etmelisiniz. Ondan hızlıydım ve bu yüzden geçmek zorundaydım aksi takdirde arkadakilere yakalanacaktım. Aldığım ceza hakkında ise konuşmak istemiyorum çünkü bir şey değişmeyecek." dedi.

Ferrari bu hafta sonu Çin'e yeni ön kanat dahil bazı yeniliklerle gidecek ancak Alonso pist üstüne çıkmadan önce beklentilerini düşük tutuyor.

Alonso "Hedefimiz Malezya'daki gibi performans göstermek olacak. Bu da sıralamalarda elimizden gelenin en iyisini yapıp yarışta tüm fırsatları değerlendirmek olacak." dedi.