Reklamlar

17 Nisan 2011 Pazar

Button: "4.lük En İyi Sonuç"

















Jenson Button, Çin'de galibiyet mücadelesi verebilecek kadar hızlı olmadığını söyledi.

Yarışa takım arkadaşı Lewis Hamilton'un önünde başlayan Button, yarışın ilk bölümünde lider gitmeyi başardı ancak daha sonra geçildi. Son bölümde Hamilton daha hızlı olmayı başardı ve yarışı kazandı. Button ise lastiklerinin en iyi olduğu bölümde Massa'yı hemen geçemedi ve daha sonra arkadan gelen Webber'e geçilerek 4. oldu.

Button "Lewis'e çok büyük tebrikler, harika bir yarış çıkardı. Çok fazla geçişin ve olayın olduğu yarışlardan birisiydi. Bu mücadelenin içerisinde olmak eğlenceliydi ancak ben yeteri kadar hızlı değildim."

"Gerçekten arka lastiklerimi korumakta zorlandım. 4.lük aracımdan alabileceğim en iyi sonuçtu."

"Eğlenceliydi ancak arkadan gelen sürücü yeni lastiklere sahipse yapabileceğiniz bir şey olmuyor. Webber beni geçtiğinde çok daha hızlıydı. Buna bir şey yapamazsınız. Tekrar mücadele etmek istiyorsunuz ancak yol tutuşuna sahip olmuyorsunuz. Fren gücü ve çekiş olmuyor, bu yüzden tehlikeli oluyor. Benim için zor bir yarıştı ve her nedenle olursa olsun yeteri kadar hızlı değildim." dedi.

Button, bugünkü yarışın aracın saf hızının tek başına yeterli olmadığını strateji ve lastiklerinin önemini bir kez daha gösterdiğini söyledi.

Button "Stratejiyi doğru bir şekilde uygulamak zordu. Webber'in takım arkadaşının hemen arkasında bitirdiğini görüyoruz. Sebastian polde, Webber 18. sıradaydı. Bu muhteşem." dedi.

Button, ilk pitlerde Red Bull'un pit ekibine girerek herkesi şaşırtmıştı. Pozisyon kaybetmesine neden olan bu hatadan dolayı Button özür diledi.

Button "Ekibim için işi zorlaştırdım. Pite geldiğimde aşağı bakıyordum ve yanlış noktaya girdim." dedi.