Reklamlar

17 Nisan 2011 Pazar

Hamilton "Araç Harikaydı"

















Lewis Hamilton, sıkı çalışması ve çabasıyla Çin'de bu senenin ilk galibiyetini aldıktan sonra büyük gurur yaşadığını söyledi.

McLaren pilotu, Cumartesi günü sıralamadan itibaren belirledikleri lastik stratejinin de desteği ile yarışın sonlarında Vettel'e baskı uyguladı ve geçen sene Belçika'dan bu yana ilk defa podyumun zirvesinde çıktı.

Hamilton: "Kesinlikle üstesinden geldim. Burada oturmayalı uzun zaman olmuş gibi. Bunun için yapmış olduğum bütün sıkı çalışmayla gurur duyuyorum ve buna minnettarım"

"Zorlamaya devam edeceğim ve bunun gibilerinin artmasını dört gözle bekleyeceğim."

İngiliz pilot, sıralamada bir set opsiyon lastiğini saklamanın faydasını gördüğünü ifade etti.

Hamilton: "Sıralamadaki stratejimizin bugün bize kesinlikle yardım ettiğini düşünüyorum. Yeni opsiyon lastiklerimiz, öndeki adamlara göre biraz daha uzun gitti gibi göründü."

"Birçok şey bir araya geldi. Pitstoplar muhteşemdi; çocuklar gelişim için zorluyordu, araç harikaydı"

"Lastiklerimi kollamaya ve tempomu artırmaya çalışıyordum. Önümdeki adamlar birçok geçiş yapmak zorunda kaldılar. Fabrikadaki çocukları tebrik ediyorum; bu hafta sonunda elimizde olan aracı hazırlama adına yüreklerini ortaya koydular. İnanılmaz bir his bu"

McLaren pilotu, yarış başlamadan önce bir yakıt sızıntısı nedeniyle büyük risk altına girmişti ama takım, aracı yoğun çabalarla, Hamilton'un galibiyete uzanan yarışına hazırladı.

Hamilton garajını sadece 2 dakika kala terk etti ve aracında bazı parçalar da eksikti.

Hamilton: "Endişelenmenin aklıma geldiğini düşünmüyorum. Neler olup bitti emin değilim ama karoserin birçok parçasını çıkarttık. Altı dakika kaldığını biliyorduk ve sonrasında iki dakika kala çok çabuk bir şekilde her şeyi bir araya getirdik"

"Ama benim için elbette mümkün olduğunca sakin kalmak önemliydi. Çünkü bu, garajdaki çocuklara yansır. Aracı piste çıkardılar, önemli olan da buydu."

McLaren pilotu, sıralama temposunda Red Bull ile olan farkı kapatmak için zorlamaya devam etmeleri gerektiğini belirtti.

Hamilton: "Açıkçası önümüzde hâlâ uzun bir yol olduğunu düşünüyorum. Farkı kapatmak için çok sıkı bir şekilde çalışıyoruz. Yarış temposunda yakınız ama sıralamada yapılacak hâlâ çok işimiz var"